Życie

Share Week 2016

Jest taka idea, przedstawiona przez Andrzeja Tucholskiego na swoim blogu – nazywa się Share Week i polega na polecaniu innych. W założeniu ma pomóc czytelnikom (czy też widzom, w przypadku youtuberów) poznać Twoje inspiracje i rozreklamować Twoje ulubione blogi. W moim przypadku raczej tak nie będzie – blogi, które chcę polecić reklamy wcale nie potrzebują. Za to na nią zasługują, bo bez nich nie byłoby mnie tutaj. Moja przygoda z blogowaniem ma długą historię, ale bardzo okresową. Wielokrotnie już porzucałam wiele projektów. Tym ludziom zawdzięczam motywację, aby spróbować ponownie, i inspirację co do tego, jak zrobić to tym razem, żeby było skutecznie. Bez dalszego owijania – oto moi idole.

Michał Szafrański – Jak oszczędzać pieniądze?

www.jakoszczedzacpieniadze.pl

Tego pana chyba zna pół Polski, jeżeli nie cała. Specjalista-hobbysta jakich mało. Świetnie zna się na tym, o czym pisze. To, czym mnie urzekł, to otwartość, przejrzystość i nieustająca uprzejmość. Nie znam go osobiście, ale mam wrażenie, że to najmilszy człowiek na świecie. Szczerze zazdroszczę jego dzieciakom ;) Bloga prowadzi niby o oszczędzaniu, ale to jego blogowo-coachingowa część zainspirowała mnie do działania. Uświadomił mi, że bloga można prowadzić po swojemu, a nie pod publikę, i mieć z tego niesamowitą frajdę. No i że blogowanie trwa, że to się nie dzieje wszystko od razu, w tydzień. A poza tym – że można to robić nawet przed czterdziestką. Otworzył mi oczy i dzięki temu w ogóle spróbowałam.

Daria Senetra – Bezgrzeszna Rozpusta

http://bezgrzesznarozpusta.pl/

Przyznaję – nie przepadam za blogami kulinarnymi. Nigdy nie mam czasu, energii ani pieniędzy przygotowywać tych wszystkich cudownych potraw. W dodatku nigdy nie wyglądają tak dobrze. Zwyczajnie wpędzają mnie takie blogi w kompleksy! Aż pojawiła się na moim radarze Bezgrzeszna Rozpusta. Nie dosyć, że autorka podziela moje opinie na temat żywienia, to w dodatku prowadzi bloga przejrzyście i przystępnie. Przepisy są proste i zrozumiałe i nie trzeba do ich wykonania sześciu godzin i rosy z himalajskich szczytów. A przede wszystkim – są obłędnie smaczne! W konsekwencji to pierwszy blog kulinarny, który nie odstraszył mnie swoją „elitarnością”. Dzięki niemu powoli wkraczam w tereny „wymyślniejszej” kuchni bez poczucia, że odstaję.

Beata Redzimska – Vademecum Blogera

http://vademecumblogera.pl/

Niejako miejsce honorowe. To dziwny blog; blog o blogowaniu, ale niby nie. Wyciągam z niego wiele – mnóstwo programów, porad i technik o tym, jak dobrze blogować. Takie know-how, którego nikt inny nie chce podać, nigdzie indziej nie znajdę. A pomiędzy tym wszystkim przemyślenia, tematy do dyskusji, opinie, notki. Takie niedługie, dobrze skrojone teksty, które powodują, że czasem zatrzymuję się i muszę pomyśleć. Autorka wie co robi. I robi to dobrze.

1 thought on “Share Week 2016”

Skomentuj

